Ha szeretnél egy dinamikus és fiatalos csapatban dolgozni, szereted az önálló munkavégzést és kézben tartani a folyamatokat, ráadásul jól kommunikálsz és precízen végzed a munkád, Nálunk a helyed!
Mire számíts, ha csatlakozol csapatunkhoz?
Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, több mint 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Nagyra értékeljük szakmai meglátásaidat, ezáltal részt vehetsz a folyamataink kialakításában, optimalizálásban is.
A hazai építőipar élvonalát képviselő, magasan képzett csapatunk a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve nap mint nap azon dolgozik, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területein.
Ha úgy érzed, tudsz azonosulni velünk és rátermettnek érzed magad, hogy ennek a csapatnak a „motorjaként” rendszert és szervezettséget tarts fenn a mindennapjainkban, jelentkezz!
MI A FELADATA A PROJEKT ASSZISZTENSNEK?
- szoros együttműködés a projekt Igazgató kollégákkal
- projekthez köthető beszerzési feladatok elvégzése és a hozzájuk tartozó adminisztrációs feladatok ellátása
- a teljes alvállalkozói adminisztráció kezelése
- alvállalkozói szerződések írása, lefűzése, kezelése
- eseti megrendelések kezelése (feladat átvétel előkészítőktől)
- alvállalkozói TIG-ek kiállítása, kezelése
- átadási dokumentáció bekérése, rendezése
- megrendelői szerződések kezelése, lefűzése
- megrendelői TIG-ek kiállítása, vagy bekérése
- számlaigénylő kiállítása, számla kiállíttatása, számla postázása, kiküldése
- Back Office-tól kapott kintlévőségi lista alapján, kintlévőség kezelése
- heti jelentések kezelése, támogatása
- végszámla közeledtével bankgarancia igény jelzése Back Office részére
- átadási dokumentációval kapcsolatos adminisztráció
- ügyfelekkel, partnerekkel és alvállalkozókkal való folyamatos kapcsolattartás
- általános adminisztratív feladatok ellátása
HA AZ ALÁBBI TULAJDONSÁGOK JELLEMZŐEK RÁD, JELENTKEZZ!
- igényesség
- precíz, pontos munkavégzés
- önállóság
- csapatjátékos hozzáállás
- jó problémamegoldó képesség
- hatékony kommunikációs készség
- összefüggésekben való gondolkodás
AMENNYIBEN AZ ALÁBBIAKNAK MEGFELELSZ, IDEÁLIS JELÖLT VAGY:
- legalább középiskolai végzettség
- minimum 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- gazdasági, pénzügyi tájékozottság
- építőipari jártasság
- műszaki/mérnöki területek iránti érdeklődés
AMIIT KÍNÁLUNK:
- a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, méltányos fizetés
- év végi bónusz
- AYMC (all you can move card)
- pénzügyileg stabil munkahely
- pool car privát használatra is
- magas színvonalú egészségügyi biztosítás
- rugalmas munkaidő
AMIÉRT ÉRDEMES NÁLUNK DOLGOZNI:
- jófej munkatársak és közvetlen vezetőség
- magas színvonalú, alkotó, komplex munka egy lendületes, fiatalos csapat tagjaként
- hosszú távú, kiszámítható jövőkép
- kulturált, modern munkakörnyezet
- próbaidőt végigkísérő mentorprogram
AMIRE A KIVÁLASZTÁS SORÁN SZÁMÍTHATSZ:
- egy első körös beszélgetésre a HR toborzásért felelős kollégájával és a terület szakmai vezetőjével
- második körben egy átfogóbb beszélgetésre a HR Business Partner kollégával és a terület üzletágvezetőjével
- amennyiben úgy döntünk, Veled szeretnénk összekötni a szakmai életünket, írásban továbbítjuk állásajánlatunkat
- a próbaidőd alatti szakmai betanulást és csapatba való beilleszkedést a dedikált mentorod fogja támogatni egy komplex mentorprogram keretein belül, mely alatt többször is igyekszünk majd teret biztosítani a kölcsönös visszajelzésre.
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, fényképes, szakmai önéletrajzodat PDF formátumban csatold a jelentkezési felületen.
www.value4real.com